Årsmöte 2023

Välkommen till årsmötet för Barncancerfonden Mellansverige som äger rum i Västerås den 25 mars 14.00.

Årsmöte på Hotel Plaza

Lördagen den 25 mars håller Barncancerfonden Mellansverige årsmöte. Årsmötet är en viktig hållpunkt för föreningen, då vi väljer en ny styrelse och samtidigt får tillfälle att ses och umgås under roliga och avslappnade former. Hela familjen och alla medlemmar är varmt välkomna!

Vill du nominera någon till styrelsen?

Årsmötet 2023 äger rum på Best Western Plus Hotel Plaza i Västerås. Där ses vi mellan 12.00-13.00 för lunch och mingel på hotellet. Lunchen består av kall sallads-bowl-buffé för alla smaker och behov. Därefter följer det formella årsmötet 14.00. Under mötet kommer vi ha tillgång till ett aktivitetsrum för barnen, med möjlighet till barnvakt.

Efter årsmötet finns möjlighet att fortsätta umgås, och det gör vi genom valfria familjeaktiviteter i Västerås (en aktivitet per familj/person):

Föreningen bjuder på lunch och aktiviteter. Välkommen att anmäla dig och din familj via länken nedan, senast den 12 mars.

Kent Hellström
Styrelseledamot och ekonomisk kontaktperson
E-post: kent.hellstrom@barncancerfonden.se

Övernattning

Det finns även möjlighet att på egen bekostnad övernatta i Västerås. På Best Western Plus Hotel Plaza får föreningens medlemmar ett rabatterat pris under helgen. Familjeaktiviteterna går även bra att genomföra under söndagen, om det alternativet passar bättre för just er.

Övernattning i Västerås

Logi/övernattningserbjudande till medlemsfamiljerna, i mån av plats

Pris per rum/natt:

Enkelrum inkl. frukostbuffé: 890 kr
Dubbelrum inkl. frukostbuffé: 1 090 kr
Familjerum (2 vuxna, 1-2 barn): 1 290 kr

Kod vid bokning: "Barncancerfonden"
Bokas via: info@plazavasteras.se, alt. tel. 021-10 10 10

Handlingar till årsmötet 2023

Dagordning årsmöte 2023

Årsredovisning för 2022

Revisionsberättelse för 2022

Valberedningens förslag till styrelse 2023/2024

Föreningens stadgar

För att delta och vara röstberättigad på årsmötet skall medlemsavgiften för 2023 vara betald, och man ska ha fyllt 18 år. Betalningsavi/faktura skickades ut under januari/februari. Familjemedlemskap är kopplat till bostadsadress, vilket innebär att särbos behöver två medlemskap. Unga vuxna som flyttat hemifrån skall ha eget medlemskap.
Läs mer om medlemskap här

Sista anmälningsdatum: 12 mars

Anmäl dig till årsmötet 2023