Årsmöte 2024

Årsmötet 2024 äger rum den 23 mars – ett digitalt möte som även inkluderar en smakfull aktivitet för deltagarna.

Välkommen till årsmötet 2024, som detta år kommer att hållas digitalt – på distans.

Mötet börjar 14.00 och när detta är avklarat, ca 14.30, väntar en chokladprovning för alla sötsugna medlemmar.

Vill du/ni delta i chokladprovningen, som inte kostar något, kommer ett paket med choklad att skickas till er. Är vi riktigt duktiga och genomför årsmötet enligt konstens alla regler, kommer vi därefter att under professionell ledning få botanisera i chokladens ljuvliga värld. Låter det bra?

Välkomna att anmäla er till årsmötet genom formuläret nedan. För deltagande i chokladprovningen behöver vi er anmälan senast den 10 mars. Glöm inte att ange postadress i anmälan.

Varmt välkommen!

Mer information om årsmötet samt aktuella dokument och handlingar kommer löpande att publiceras på den här sidan.

Handlingar till årsmötet 2024

Dagordning årsmöte 2024

Årsredovisning för 2023

Revisionsberättelse för 2023

Valberedningens förslag till styrelse och revisorer 2024/2025

Föreningens stadgar

För att delta och vara röstberättigad på årsmötet skall medlemsavgiften för 2024 vara betald, och man ska ha fyllt 18 år. Betalningsavi/faktura skickades ut under januari/februari. Familjemedlemskap är kopplat till bostadsadress, vilket innebär att särbos behöver två medlemskap. Unga vuxna som flyttat hemifrån skall ha eget medlemskap.
Läs mer om medlemskap här

Årsmöte med chokladprovning

Hylla dina sinnen! Lär dig om allt från tillverkning, råvaror och historia till hur man känner små subtila skillnader i smaker. Eller hur man på bästa sätt provar och kombinerar dryck med olika godsaker.

Chocolat etablerades år 2006 av chokladälskaren Sarkis Panossian. Från 2014 drivs nu butikerna i andra generation med Sarkis son och döttrar vid rodret. Under åren har Chocolat vuxit och blivit Uppsalas ledande chokladbutik.

Vi på Chocolat har som mål att du ska få en upplevelse utöver det vanliga med produkterna du hittar hos oss. Vi samarbetar med de bästa leverantörerna i Europa och väljer våra produkter med stor omsorg och fingertoppskänsla.

Läs mer om Chocolat på företagets hemsida:

Chocolat

Anmälan till årsmöte med chokladprovning

OBS!
* = Obligatorisk uppgift

OBS!
* = Obligatorisk uppgift

Deltagare 1

Deltagare 2 - på samma medlemskap

OBS! Vid deltagande i chokladprovningen, ange nedan den postadress till vilken chokladen ska skickas samt godkänn att den externa leverantören av chokladen får ta del av dina inskickade personuppgifter.

Godkännande av vidareförmedling av personuppgifter

Jag godkänner att de personuppgifter som jag angivit får vidareförmedlas till leverantören av chokladprovningen.

Övrig information

Jag har läst och godkänt Barncancerfonden Mellansveriges integritetspolicy - hantering av personuppgifter

Tack! Nu kan du trycka på skickaknappen. OBS! När du har gjort det, SKA det komma upp en tacksida och det skickas också ett bekräftelsemejl till dig. Om det inte gör det, har din anmälan inte gått fram. Kontrollera då om någon uppgift fattas och försök igen.