Nya somriga produkter från Barncancerfonden och Give Hope

Snart är sommaren äntligen här! Barncancerfondens insamlingskoncept Give Hope har i år en rad somriga produkter för stora och små. Passa på att njuta av semestern och samtidigt stödja kampen mot barncancer. Målet är att intäkterna från sommarens försäljning ska inbringa minst 1 miljon kronor. Bilder på samtliga produkter finns bifogat. Produkter i 2013 års sommarkampanj (bilder bifogat):

Sommartårta från SkickaTårta.se. Finns att beställa på givehope.se. Pris från: 249:- varav minst 44:- går till Barncancerfonden.

BUCK kolgrill från Bauhaus. Lätt att montera och finns i flera färger. Pris: 1 295:- varav 100:- går till Barncancerfonden.

Solskyddströja från Babyshop.se. Skyddar de allra minsta från att bränna sig i sommarsolen. Pris: 249:- varav 40:- går till Barncancerfonden.

Sommarjacka för alla små semesterfirare. Pris: 549:- varav 88:- går till Barncancerfonden.

Härlig sommarklänning från MQ. Pris: 499:- varav 20:- går till Barncancerfonden.

Snygga shorts från MQ i soliga färger. Pris: 399:- varav 20:- går till Barncancerfonden.

På www.givehope.se säljs presentkort från bland annat Bauhaus för den händige, från Ur&Penn för den som gillar klockor och smycken, från Interflora för den som gillar blommor och från Babyshop för de allra minsta. Bidraget till Barncancerfonden från försäljningen av presentkorten är 12-20 % av försäljningsbeloppet.

Om Give Hope

Give Hope bygger på samarbeten med utvalda företag på partnerbasis som märker utvalda produkter med Give Hope-märken. En del av försäljningsbeloppet på dessa produkter går till Barncancerfonden och kampen mot barncancer.