Kampanjmaterial Giving Tuesday
Välkommen! Här hittar du allt material som behövs för att genomföra en framgångsrik kampanj i samband med Giving Tuesday 2023.
Engagera era kunder i sociala medier
Använd era egna kanaler för att sprida företagets engagemang i samband med Giving Tuesday.
Ladda ner bild 1080x1345 (png)Förslag på delningstexter på sociala medier
- Varje dag insjuknar ett barn i Sverige i cancer. Och av de drabbade barnen är det 15 procent som inte klarar sig. Det motsvarar två skolklasser. Varje år. Det vill vi ändra på. Ge 15 kronor för de 15 procent som inte överlever. Swisha till 90 20 900. Tack! Barn och cancer hör inte ihop.
- 85 procent av barn med cancer överlever. Det är bra, men fortfarande är det ungefär två skolklasser som varje år inte klarar sig. Det måste vi ändra på. Ge 15 kronor för de 15 procent som inte överlever. Swisha till 90 20 900. Tack! Barn och cancer hör inte ihop.
- Av de barn som drabbas av cancer är det 15 procent som inte klarar sig. Det motsvarar två skolklasser. Varje år. Det vill vi ändra på. Ge 15 kronor för de 15 procent som inte överlever. Swisha till 90 20 900. Tack! Tillsammans gör vi skillnad i kampen mot barncancer.
Digitala kort inför Giving Tuesday
Skicka gärna vårt speciellt framtagna digitala kort till era kunder, leverantörer och medarbetare och berätta vad de kan göra under Giving Tuesday!
Du ska ha fått ett mejl som från no-reply@digitalakort.barncancerfonden.se med en länk som går till beställningen av våra kort. Glöm inte att du kan skicka ett obegränsat antal kort, till precis så många mottagare du vill. Kontakta oss på ftg@barncancerfonden.se om du saknar mejlet eller behöver hjälp!